woensdag 2 december 2015

Victorine à la mer

Vraag me niet waarom, maar ik hou ongelofelijk veel van de zee!

Ik voel me een geluksvogel dat we (behoorlijk) dicht van de Belgische kust wonen (waar je ons dan ook regelmatig kan vinden, zelfs in de winter), maar ik kan evengoed genieten van de Italiaanse, Nederlandse of Franse kust.

Eind augustus gingen we een dagje naar Cap Gris-Nez en Cap Blanc-Nez: volop natuur en rust en ik deel hierbij graag mijn lievelingsfoto's met jullie.

Ik zou zeggen: kijk, geniet en laat jullie betoveren door dit prachtige stukje Frankrijk!

 
op het plaatselijke marktje in Wissant kochten we heerlijke Franse kazen en verse baguettes


een zalige picknick op het strand...


 
 

 

 
 
 
 
 
 
Lieve groet,
 
Victorine
 
 
 
 
 

6 opmerkingen:

  1. Leuke plek..gingen we ook reeds verkennen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben ons hart daar ook verloren... Als je nog eens teruggaat, rij dan eens door naar Audresselles om fruits de mers te eten bij 'Chez Mimi'. En breng je badpak mee, want de zee is er heel diep!
    Zalig, zo'n flashback naar warme dagen, putje herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'Chez Mimi' ken ik niet...en is bij deze genoteerd! Merci voor de tip!

      Verwijderen
  3. wij zijn daar de laatste keer uitgeregend geweest, niet normaal! :-D maar wel een mooie plek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh zo spijtig. Moet je dus zeker nog eens onder een stralende zon opnieuw doen (en neem een dubbele hoeveelheid baguettes mee, want een mens krijgt honger van die zeelucht :) )!

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen