donderdag 10 december 2015

Thema-verjaardagsfeestjes à volonté!

Met een stukje vers gebak (vaste gewoonte bij ons op woensdagnamiddag) zette ik mij vorige week samen met zoonlief aan de keukentafel om even te brainstormen over zijn (vermoedelijk laatste) verjaardagsfeestje.


We kwamen uit bij een 'movie-pizza-party' waarbij hij zijn beste vrienden bij ons thuis zal uitnodigen. We prikten een datum en ik begon alvast met het opstellen van to-do lijstjes voor het zoveelste themafeestje.


Want themafeestjes...daar houden we hier ten huize V. heel erg van!


Ik maakte daarom voor jullie een beeldverslagje van enkele feestjes die hier al de revue gepasseerd zijn. Nostalgie alom en heel wat mooie herinneringen!


Voor de 9de verjaardag van ons meisje organiseerde ik een crea-feestje: ik kocht enkele witte canvasdoekjes, voorzag verf, lijm en wat spullen uit de knutseldoos en ze konden zich de hele namiddag creatief uitleven met een prachtig werkje als resultaat om hun kamertje op te fleuren!

 
 
Ook voor onze jongen liet ik mijn fantasie de vrije loop: voor zijn 5de verjaardag regelde ik een echt ridderfeest (met zijn zus als prinses :) ) waar de stoere 5-jarige ridders heel wat gewaagde opdrachten tot een goed einde moesten brengen vooraleer ze hun ridderdiploma konden verdienen!
 
 
 
Uiteraard is de catering ook niet onbelangrijk: ik bak ongelofelijk graag en ik doe niets liever dan alles wat op elkaar afstemmen qua kleur en sfeer. Hieronder zie je het buffetje voor het 10de verjaardagsfeestje van ons meisje.
 
 
Ook een naai-workshop passeerde al de revue:
 
het verslagje van dit feestje kan je trouwens hier en hier lezen
 
En ook bij het zwemfeestje werd de catering in hetzelfde thema voorzien:
 
nog meer beeldjes van dit feestje kan je hier vinden
Lieve lezers, hopelijk hebben jullie wat inspiratie opgedaan en remember: there is always a reason for a party!!
 
 
Lieve groet,
 
Victorine
 
 
 
 
 

3 opmerkingen: