woensdag 16 december 2015

Mijn 7 favoriete naaiprojectjes van het afgelopen jaar!

Het einde van het jaar staat garant voor lijstjes en daarom leek het me leuk om eens een top 7 te maken van de naaiprojecten waar ik dit jaar het meeste plezier aan beleefd heb.




1) Met stip op nummer 1 staat alles wat ik maakte voor de communie van onze Lucas. Sweet memories...




2) De restyling van onze meisjeskamer. Het was een race tegen de klok om alles af te krijgen, maar ik ben nog elke dag blij met het resultaat!




3) Het hand-made poppenhuisje. Roze, girly en schattig: need I say more?




4) Het zo geknipt baby-jasje. Kleine Seppe was toen nog een ieniemienie baby, maar enkele maanden later zat het jasje als gegoten en was hij helemaal om op te eten!




5) Mijn yogatas. Omdat ik eens iets maakte dat echt helemaal van mezelf is!




6) De 1ste-verjaardagskroon. Mijn 1ste jaar meterschap bekroonde ik met een naaiprojectje-vanuit-mijn-hart.




7) En last but not least: onze XXL-zitbank-kussenhoes. Uren en uren bracht ik al door op onze mega-gezellige keukenbank!










Voor 2016 heb ik alvast weer een (veel te lang) naailijstje klaar, dus....stay tuned!!






                                                               Lieve groet,


                                                               Victorine



3 opmerkingen: