zondag 6 december 2015

It's beginning to look a lot like X-mas!

De Sint is weer naar Spanje vertrokken en dus werd het hoog tijd om mij uit te leven met ons kerstinterieur!


Onze boom is een klassieker: veel rood, veel prulletjes met een verhaal, veel lichtjes, veel nostalgie. Toch ben ik er nog ieder jaar weer blij als een klein kind mee en ben ik nu toch wel content dat ik mijn last-minute-plan-om-het-eens-over-een-andere-boeg te gooien (lees: witte & zachtroze & pastelkleurige ballen) heb laten varen.


Ik ging dit jaar echter all the way: niet alleen onze benedenverdieping werd versierd, maar ook de bureau, badkamer en slaapkamers werden in kerstmodus gebracht.


Voor de kinderkamers liet ik mij inspireren door pinterest: ik haalde enkele bokaaltjes uit de kelder en rommelde wat met nepsneeuw en plastieken-kerstboompjes-en-hertjes-uit-mijn-kindertijd.


It's beginning to look a lot like Christmas als je het mij vraagt!








                                                                   Lieve groet,


                                                                    Victorine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten