maandag 28 december 2015

DIY-kerstkaartjes-display

Ik vertelde hier al dat ik fan ben van kerstkaartjes!


Blijkbaar ben ik niet de enige en tijdens de laatste dagen van december vallen er hier dan ook geregeld prachtige kaartjes met de allerliefste wensen in onze brievenbus.


Ik geef dan ook graag al die exemplaren een mooi plaatsje in huis: sommigen staan op mijn bureau, anderen hangen aan onze magneetmuur in de keuken en nog anderen krijgen een ere-plaatsje.


Hoe maakte ik nu mijn DIY-kerstkaartjes-display:

- men neme: een plateau of schaal die je niet onmiddellijk nodig hebt, wat nepsneeuw, een overschotje kerstballen en fotoknijpertjes.
- how to: zet de knijpertjes lukraak in de plateau, strooi er nepsneeuw rond en leg er tenslotte de kerstballen tussen. Et voilà: klaar om je lievelingskaartjes een mooi plekje te geven!














Lieve groet,

Victorine


2 opmerkingen:

  1. Mooi, zoals we van jou gewend zijn! Alvast een mooi jaareinde toegewenst en een spetterend 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leuk gedaan zeg!De beste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen