woensdag 23 december 2015

2015: 12 maanden in 12 beelden

Ik daagde mezelf uit om ons jaar samen te vatten in 12 beelden.


2015 was een druk verbouw-jaar, maar ook vooral een jaar van genieten van kleine dingen en blij zijn met iedere nieuwe dag.


Een terugblik in 12 foto's...



de communie van onze Lucas was voor mij -temidden al onze verbouwchaos- echt een rustpuntje waar ik met warme gevoelens op terugkijk





ons meisje maakte mij 14 jaar geleden voor de allereerste keer mama: voor mij de mooiste rol van mijn leven!


het hoogtepunt in onze verbouwing: de levering van mijn Falcon-fornuis!


op de verjaardag van onze lieve jongen konden we onze familie voor de 1ste keer ontvangen in ons verbouwde stekje



een zalige dag in Cap Gris Nez ergens eind augustus...


voor de verjaardag van mijn allerliefste verraste ik ons gezin met een zalig weekendje weg ergens in the middle of nowhere...dit beeld van mijn 2 fietsende mannen is voor mij een prachtige herinnering aan deze dagen


de 1ste schooldag: voor de 1ste keer 2 middelbare-schoolgangers, maar vooral ook: een heel fiere mama!

een gestolen dag aan zee met ons gezin: perfect om onze 16de huwelijksverjaardag te vieren

de allereerste kennismaking van onze kinderen met de Eiffeltoren: hun bewonderende blikken staan voor altijd in mijn geheugen gegrift

onze zalige vakantie in Italië waar ik weer mijn batterijen kon opladen

toen ons verbouwde huisje echt helemaal af was, viel er een ongelofelijke last van mijn schouders en was ik heel erg blij dat ik weer onze eigen touch eraan kon beginnen geven

stond al een hele tijd op mijn bucket list: ballonvaren...op een prachtige nazomerdag was het eindelijk zover!


 Lieve groet,

Victorine

10 opmerkingen:

  1. toffe compilatie ... benieuwd wat volgend jaar brengt nu de verbouwstress achter de rug is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook al benieuwd wat 2016 zal brengen..Voor jullie wens ik alvast een fantastisch-om-nooit-meer-te-vergeten fietsavontuur!!

      Verwijderen
  2. Heel mooi! Ik hoop dat ik volgend jaar ook op zo een verbouwjaar kan terugkijken! Die foto met die ringen in het zand is super! Fijne feestdagen x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een gouden tip: maak samen met alle stielmannen een heel strakke planning op; zo weten ze heel goed wat ze wanneer moeten doen en raakt de ene niet achterop door de andere (en laat planning nu net mijn stokpaardje zijn :) ). Misschien schrijf ik wel eens een blogpostje 'hoe overleef ik vlotjes een verbouwing?' Fijn eindejaar!

      Verwijderen
  3. Mooie foto's! Ik ben echt zot van je houten vloer en kast! Op naar nog zo'n prachtig jaar met fijne momenten en ontmoetingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's. Ook voor mij springt die mooie kast eruit. Wij gaan in het voorjaar ook kasten laten maken en ik heb deze foto al verschillende keren terug bekeken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook nog altijd heel erg blij met onze keuze om iets 'ruwer' hout te kiezen. Stuur me gerust een mailtje als je graag meer (detail)foto's zou willen zien; ik mail ze dan wel met plezier door!

      Verwijderen
  5. wat een mooie foto's, het zag er een leuk jaar uit :-)
    fijne feesten aan jou!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er een heel leuk jaar uit, met heel veel mooie foto's.
    Wij hebben dit jaar ook wat verbouwd, dus dat klinkt zeker bekend ...

    BeantwoordenVerwijderen