woensdag 3 februari 2016

PERSONAL - movie pizza party -

In december vertelde ik hier al dat wij heel erg fan zijn van thema-verjaardagsfeestjes!

Onze jongste werd vorige zomer al 12 jaar, maar door 1000 en 1 redenen had ik nog geen tijd (en/of energie) gevonden om zijn verjaardagsfeestje voor zijn vrienden te organiseren.

Omdat ik daar zeker in 2015 nog werk wou van maken, regelde ik een namiddag verlof, keek ik na wanneer hun examens afgelopen waren en staken we een movie-pizza-party in elkaar.

Een geslaagd concept voor een bende 12-jarigen als je het mij vraagt!

De uitnodiging:


 
 
De catering tijdens de film:
 
 
 
de bakjes voor de popcorn maakte ik uit kartonnen taartonderleggers (4 knipjes en 4 nietjes erin en klaar!)
 
 
 
De attentie voor de gasten na het feestje:
 


het koffertje is een familie-erfstuk en is zeker al bijna 100 jaar oud
 
 
 
De catering na de film (elkeen kon naar eigen smaak en voorkeuren zijn eigen pizza samenstellen):
 
 
 
En toen was het eventjes stil:
 
 

 

 
Onder het motto 'beter laat dan nooit' konden we besluiten dat zijn namiddag meer dan geslaagd was! 
 





                                                                           Lieve groet,

                                                                            Victorine

4 opmerkingen:

  1. Super! Ben er zeker van dat het de moeite was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh, ik wou dat ik ook uitgenodigd was op zijn verjaardag! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry Liese, het was 'boys only', enkel zijn mama was ergens op de achtergrond getolereerd, zodat de catering toch wel in orde zou komen :)

      Verwijderen