vrijdag 5 februari 2016

PERSONAL - Photo diary #week5 -

Reeds voor de 5de keer mijn weekoverzichtje in foto's!


Deze week...




....voelde ik een griepje opkomen. Dankzij heel wat warme theetjes en wat rust tussendoor ben ik blij dat mijn lijf dit weer overwonnen heeft! Duimen dat dit zo blijft, want er staan de komende dagen heel wat leuke dingen op de planning!






....haalde ik verse bloemen, frisse plantjes en lentebollen in huis om de druilerige dagen wat op te fleuren!






....moest ik een paar keer tot 's avonds laat werken. Omdat ik dan vaak hoofdpijn krijg door de honger, maakte ik enkele lekkere tussendoortjes om ergens rond 19 u snel naar binnen te werken. Mijn plan bleek te lukken, want van hoofdpijn en reuze-honger bij thuiskomst was deze week geen sprake.








....deed ik op een vrije voormiddag een retourtje Ikea. Dat avondwerk heeft dus toch heel soms zijn voordelen.






....maakte ik ons huis klaar voor de interieur-shoot morgen. Spannend!














 Fijn weekend lieve lezers en tot volgende week!




                                                               Lieve groet,


                                                               Victorine

6 opmerkingen:

  1. Mooie foto's en ik ben benieuwd naar het resultaat van de foto shoot!En oh leuk naar de Ikea ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De shoot was heel leuk! Ik toon er volgende week in mijn photo diary wel een beeldje van!

      Verwijderen
  2. Jij hebt de lente al echt in huis! Ook voor jou een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, wat fris lentegroen kan echt wel een verschil maken, hé.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. dank je wel, hoor (ik ga er nog van blozen van zo'n complimentjes :) )

      Verwijderen