vrijdag 29 december 2017

"Always add some sparkles to your life" #december

December loopt alweer op zijn einde en dus tijd om mijn foto-overzichtje te maken van de dingen die mijn maand extra kleur/sparkles gaven (klik hier voor de sparkles van oktober en hier voor deze van november).

December ging eigenlijk in een roes voorbij. Ik ben met heel veel dingen tegelijkertijd bezig geweest, heb veel gewerkt en was op sommige dagen een beetje het overzicht kwijt.

Gelukkig neem ik vaak foto's met mijn GSM en merkte ik gisteren dat er toch best wel heel veel mooie momenten voorbij gekomen zijn de voorbije weken :).

Kijk je mee?

Begin december had ik mij ingeschreven voor een workshop handlettering. Ik was de dagen ervoor wat ziek en had eigenlijk niet zo veel zin om weeral vroeg op te staan. Maar het was echt wel de moeite om enkele kostbare zaterdaguurtjes daaraan op te offeren: ik ben verre van een talent, maar ik vind het wel heerlijk ontspannend om te doen! Smaakt naar meer dus!

We brachten -net als vorig jaar trouwens- opnieuw onze noten binnen om te laten persen tot notenolie. Een hels werk om al die noten te kraken, maar ik kijk nu al uit naar het mailtje met de mededeling dat de olie klaar staat om op te halen.

Na de examens van onze kinderen heb ik mijn agenda enkele uurtjes vrij gemaakt en heb ik hen getrakteerd op wat lekkers. We lieten ons helemaal gaan met pannenkoeken, moelleux en een verwenkoffie en ik bedacht me: "dit moet ik echt wel vaker doen met hen!".

Een kerstmarkt vlakbij én met dit prachtige decor: je zou van minder in kerststemming raken.

Al enkele jaren wou ik tijdens de feestdagen een maretak in ons huis hangen (maar jammer genoeg nooit gevonden).  Dit jaar had ik chance: op de wekelijkse markt verkochten ze er bakken vol van. Simpel, maar prachtig vind ik.

Enkele weken geleden was ik aan het werk en kreeg ik dit idyllische plaatje door van onze kinderen. Onze tuin onder een dikke sneeuwlaag en een mooie sneeuwman die ze de dag ervoor gemaakt hadden. Een prachtig winterwonderland, maar gelukkig wist ik toen nog niet hoeveel gesukkel er aan te pas zou komen om thuis te raken die avond...

Hartverwarmende kaartjes met lieve woorden...zo fijn om in de bus te krijgen!


En de laatste foto is iets met DROMEN-DURVEN-DOEN.
Ik kan er nog niet veel over vertellen, maar ik kan wel zeggen dat het iets te maken heeft met een lang gekoesterde droom in vervulling laten gaan én daarvoor samenwerken met ondernemingen waar ik zelfs al blij werd bij het zien van dit bord aan de receptie. Maar binnenkort meer hierover...



Tot slot wens ik jullie allen graag een mooi eindejaar en een hartverwarmend 2018!!

Lieve groet,

Els






2 opmerkingen:

  1. Leuk overzicht! Ik ben al benieuwd naar meer na het zien van de laatste foto. Geniet van het eindejaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi overzicht.Ben benieuwd naar wat 2018 voor je gaat brengen nu je ons nieuwsgierig hebt gemaakt met die laatste foto ;-) Alvast een spetterend uit einde en een sprankelend nieuwjaar.Dat al je wensen mogen uit komen!

    BeantwoordenVerwijderen