dinsdag 13 maart 2018

40 dagen bloggen werd hier 20 dagen bloggen



Het is hier al een hele tijd erg rustig op de blog.


Dat heeft niks te maken met een gebrek aan inspiratie , maar eerder wel met op vele dagen geen halve minuut tijd over hebben.


Enkele weken geleden las ik bij Kathleen van tuttefrut over de 40 Dagen Bloggen Challenge. De uitdaging zette mij aan het denken en plots was het idee er om het concept een beetje aan te passen en te gaan voor 20 dagen bloggen.


Ik nam mijn agenda erbij, ik pakte pen en papier en begon met het oplijsten van blogpost-ideetjes. Na een kwartier zat ik al aan 30 onderwerpen en tijdens een vroege treinrit schreef ik er al een 10-tal uit.


Waarover ik de komende 20 dagen zal bloggen? Over de onderwerpen die hier al vaker aan bod gekomen zijn: DIY, interieur, recepten, de photo diary (eind deze week zelfs een XL-photo diary!) én toch ook wel 1 en ander over de wendingen in mijn leven van het laatste half jaar.


Stay tuned en tot morgen!




Lieve groet,

Els



2 opmerkingen: