woensdag 14 juni 2017

Blog sabbatical


Het is hier stil geweest de laatste maanden op de blog.

Eigenlijk een beetje te stil naar mijn goesting, maar dat is dan maar zo.

Het fijne aan bloggen is dat dat gewoon zomaar kan: of ik nu veel schrijf of maanden aan een stuk helemaal niks, alles is gewoon oké. Ik kies zelf wat en hoeveel ik post en daarom blijf ik dit ook zo leuk vinden denk ik.

De laatste tijd liet mijn gezondheid het wat afweten en werd ik genoodzaakt om op de rem te gaan staan.

Ik moest hier en daar tijdelijk wat snoeien in mijn hobby's en extra momentjes rust inbouwen.

Ook van bloggen kwam niets meer in huis (want daar kruipt toch wel meer werk en tijd in dan mensen vaak denken), maar ondertussen heb ik weeral een A4'tje vol geschreven met blog-inspiratie.

Ik herlas ook nog eens mijn blogpost van vorig jaar over het feit waarom ik bloggen nu zo fijn vind en ik ben weer helemaal vertrokken!

Mijn jaarlijkse blog sabbatical in de zomervakantie is dus iets vroeger gekomen dit jaar en vanaf nu ben ik weer helemaal terug met massa's inspiratie!

Stay tuned!


Lieve groet,

Els

Geen opmerkingen:

Een reactie posten