maandag 21 september 2015

Kerstomaatjes à volonté!

Of hij ons een plezier kon doen met heerlijke kerstomaatjes uit zijn moestuin vroeg mijn broer enkele weken geleden?

Tuurlijk dadde zei ik, maar vaneigens had ik niet gerekend op een kilootje of 2...(en believe me: 2 kilo kerstomaten eet je niet op op een avondje, hoor).

Na wat rondneuzen op het net kwam ik uit bij een heerlijk recept uit Pauline's keuken om de tomaatjes te drogen en nadien te bewaren op olijfolie.




klaar om enkele uurtjes te oven in te gaan







Weliswaar niet zongedroogd, maar niettemin smaken ze heerlijk in een slaatje!

Een topreceptje als je het mij vraagt! By the way: neem zeker eens een kijkje op de site van Pauline's keuken, want haar creaties zijn stuk voor stuk een streling voor de tong én voor het oog!



                                                                      Lieve groet,

                                                                       Victorine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten