woensdag 16 september 2015

Keukenprinsesje

Op het feestje van Seppe werd ook de 3de verjaardag van zijn zusje Paulien gevierd.

Paulien is een echt meisje-meisje (roze alom) en noemt zichzelf vaak een prinses.

Ik was eigenlijk van plan om de lua-slaapzak voor 1 van haar popjes te maken, maar toen kleine P. een tijdje geleden enkele keren bij ons te gast was en toen veel interesse toonde in mijn keuken-bezigheden, besloot ik om van haar een keukenprinses te maken.

Ik naaide voor haar een gepersonaliseerd schortje (in het roze off course) en vulde een schattig roze (uiteraard :) ) Hema-koffertje met haar 1ste bakspulletjes.




 
 


Het kadootje was een schot in de roos en kleine Paulien heeft beloofd dat ik binnenkort 1 van haar heerlijke cake'jes zal mogen proeven. Lucky me!



                                                                          Lieve groet,

                                                                           Victorine

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad een leuk cadeautje!Zo kan ze alvast beginnen oefenen met wegen,mengen,bakken en proeven natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amaai, als er iemands' talent is in blogland waar ik op jaloers ben dan ben jij het wel. Zo creatief en attent in je cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen