vrijdag 24 februari 2017

Hoe ik mijn liefde voor inspirerende quotes verwerk in ons interieur

Ik hou van quotes.

Vraag me niet waarom, maar ik vind het gewoon fijn om af en toe stil te staan bij inspirerende woorden of mijn dag te beginnen met een positieve noot.

Daarom verwerk ik die quotes ook graag in ons interieur. Hier en daar kom je dus bij ons thuis wel wat wijsheid tegen en regelmatig pas ik dat volgens my mood of the day ook aan.

Na het poetswerk vorig weekend deed ik een rondje met mijn camera en ik deel hier dan ook graag enkele leuke hoekjes in huis.

Mijn favoriete quote voor 't moment is die in de keuken. Vermoedelijk favoriet om 2 redenen: de quote gaat over eten én is in het Italiaans (toevallig spreek ik een aardig mondje Italiaans) + mijn quotebord staat achter mijn nieuwe smeedijzeren deurtjes waar ik nog steeds ongelofelijk blij mee ben.
doet iemand een poging om deze mooie woorden te vertalen? :)


In onze badkamer hangt er meestal ook wat wijsheid (die ik trouwens graag afwissel); ideaal om je dag mee te starten vind ik!



De sidetable die al jaren in onze hal stond, moest vorig jaar plaatsmaken voor mijn piano. Het idee om hem op kapaza te plaatsen liet ik al snel varen en hij kreeg een plaatsje in onze slaapkamer. En wat ben ik daar content van! Het is een perfecte plaats om te doen wat ik fijn vind: stylen en leuke hoekjes in huis maken. Met een quote uiteraard :) P.S.: het canvasbord maakte ik een hele tijd geleden al eens als kadootje voor manlief (klik hier).



En zelfs op het bureaublad van mijn laptop staat er een quote (al staan er vaker foto's van mijn liefsten op); perfect om mijn werkdagen in een goeie mood te starten!


Benieuwd welke quotes ik nog leuk vind? Neem dan gerust eens een kijkje op mijn pinterest-pagina :) .


Lieve groet,
 
Victorine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten