donderdag 12 februari 2015

Beter laat dan nooit

Vorig jaar, zo ergens aan het begin van de zomer, gaf mijn mama een feest.


Een feest voor haar 60ste verjaardag.


Er werd een restaurantje uitgezocht, uitnodigingen werden verstuurd en een nieuwe tenue werd gescoord!


En ik....ik had een plan! Ik zou zorgen voor de 'personal touch' van haar feest! Ik leefde mij helemaal uit met het bedenken van originele menukaarten, met het voorzien van een persoonlijke attentie voor iedere gast, met de aankleding van de kindertafel, enzovoort (love to do this!).


Maar toen...toen raakte ik plots in tijdsnood. Als final touch van mijn plan wou ik voor mijn mama nog een clutch maken uit een restje stof van haar kleedje (het kleedje moest wat ingekort worden en de naaister had het restje stof meegegeven), maar de avond voor het feest besefte ik dat ik de clutch-deadline niet zou halen.


Omdat mijn mama eind vorige maand opnieuw jarig was én omdat de kleuren van haar jurkje (wit & donkerblauw) weer volop in de nieuwe collectie zitten, besloot ik om alsnog de clutch te maken.


Ik maakte ook een selectie uit de honderden foto's die ik op haar feest maakte, liet die afdrukken en kleefde die lekker ouderwets op in een foto-album. Het album werd voorzien van een gepersonaliseerd jasje (gebaseerd op recept 17 uit het boek 'zo geknipt 1) en zo konden we een kadootje-vol-mooie-herinneringen overhandigen!









de 'flap' van de clutch is gemaakt uit het restje stof van het kleedje

het bewuste kleedje op de foto (uit de vorige zomercollectie van Natan )



Lieve groet,

Victorine

1 opmerking:

  1. Leuk cadeautje en aandenken voor je mama

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen