dinsdag 20 mei 2014

ontdekking

Een tijdje geleden deed ik een ontdekking: het nieuwe tijdschrift "De tuin op tafel".
Onder de titel de veelzeggende tekst: "grow it - cook it - eat it"....hoe simpel kan het leven eigenlijk zijn denk ik dan?

Als liefhebber van koken - gezonde kost - verse groenten en kruiden trok dit mijn aandacht en tot mijn grote vreugde staan er heel lekkere receptjes en leuke tips in!

Een aanrader voor al wie van pure, verse kost houdt!

 
 
 
 
 
 
 
Liefs,
Victorine
 
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad allemaal niet slecht uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ola! Dat zou hier ook scoren hoor! Waar heb je het gevonden, ik ken het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn oog viel er toevallig op in de plaatselijke Delhaize. Als ik het goed voorheb, is er ondertussen al een 2de editie op de markt.

      Verwijderen
  3. Na de eerste editie heb ik me er vanuit Spanje zelfs een abonnement op genomen. Zo goed vind ik het!

    BeantwoordenVerwijderen