zondag 18 november 2018

DIY: Ikea hack klaar in 10 minuten!

Lang geleden dat ik hier nog iets schreef, maar mijn creatieve bezigheden van vandaag waren toch de moeite waard om te delen bedacht ik me net :) .

Ik was namelijk al een hele tijd op zoek naar een toffe (lees: met een mooi design en passend in een scandinavisch interieur) tijdschriftenhouder voor onze vakantiewoning. De meeste exemplaren die ik online vond, waren ofwel te duur ofwel in de verkeerde kleur (ik heb het wel voor 'a touch of gold' hier en daar).

Tot ik dus onlangs per toeval op het perfecte tijdschriftenrekje botste bij Ikea! Alleen jammer genoeg in de verkeerde kleur, namelijk knalgeel.

Even de spuitbus goud erover sprayen, even laten drogen....et voilà: mijn nieuw tijdschriftenrekje staat al te blinken met lectuur voor de nieuwe gasten van Maison HB!






Lieve groet,

Els



2 opmerkingen:

  1. Ik kom woorden tekort voor de geweldige winst die je me hielp verdienen in slechts een week met binaire optiestrategie het spijt me zo dat ik in het begin twijfelde, ik heb $ 200 geïnvesteerd en $ 2500 verdiende in slechts één week, en bleef meer investeren, vandaag ben ik financieel succesvol, kunt u contact met hem opnemen via e-mail: carlose78910@gmail.com
    Via whatsapp: (+12166263236)
    Ik raad je aan niet te aarzelen. Hij is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hoeft niet te wachten tot ze bij je terugkomen, als je van ze houdt en zoveel om ze geeft, neem dan contact op met Dr. Sacre voor hulp om je geliefde of ex-geliefde terug te brengen die het uitmaakte, als je van ze houdt, dat wil zeggen geen egoïsme ze houden eerder van je misschien was het een klein misverstand dat een probleem in je relatie veroorzaakte, Dr Sacre bracht mijn ex-man terug en vandaag zijn we één grote gelukkige familie, hij houdt van koester onze familie hij is gestopt met vreemdgaan via Dr Sacre hulp , Dr Sacre is de beste spreukgebruiker om mee te praten, hij geeft je het beste advies en helpt je om je relatie met je partner te herstellen via de onderstaande details
    E-mailadres: sacretempleofpower@gmail.com
    WhatsApp of bel: +2349076034359
    Ik deel dit om anderen te helpen en heeft anderen hulp gekregen door hun getuigenis

    mevrouw Claudia Michalski

    BeantwoordenVerwijderen