vrijdag 13 oktober 2017

Good food = the best presents!

Liefde is...samen aan de keukentafel uren aan een stuk noten kraken :)



Ik geef graag kadootjes.

En dan nog liefst iets die niets zo voor de hand liggend is: een zelfgenaaid tasje, een bloemstuk die ik met veel liefde in elkaar gestoken heb of iets lekkers om te eten.

Zo kwam ik vorig najaar op het idee om onze walnoten (nadat we ze uren aan een stuk hebben zitten pellen) te laten persen tot olie. Ik liet die in flesjes van 250 ml gieten en uiteraard is een groot deel ervan voor eigen gebruik (heerlijk als basis voor een vinaigrette!).

Toch heb ik een aantal flesjes apart gezet in de kelder om hier en daar kado te geven. Aan mensen die net als ikzelf houden van pure ingrediënten en ook graag lekker koken. Ik kreeg al heel fijne reacties hierop en mijn besluit is dan ook: good food = the best presents!

Dit najaar gaan we dus weer volop aan het noten pellen :)


Lieve groet,

Els

6 opmerkingen: