woensdag 7 september 2016

Verjaardagsfeestje met een 'sweet table'

Ik ben verzot op pinterest!

Ik haal er ongelofelijk veel inspiratie uit en kom er ontzettend leuke plaatjes tegen.

Zo kwam ik op het idee om voor het duo-verjaardagsfeestje van onze kinderen een 'sweet table' te maken.

Ik bakte hun lievelingsgebak, haalde verse bloemetjes in huis en had heel veel geluk met het weer! Op het lievelingsplekje in onze tuin (onder de notelaar) maakte ik een gezellig hoekje met alle lekkernijen.

De biscuittaart bakte ik uiteraard ook zelf en ik ben er nu al zeker van dat de prachtige foto's een plaatsje verdienen in mijn family-cookbook!

 
 
 
 


 
 
 
 
Lieve groet,
 
Victorine
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Wauw ! Supermooie foto's. Het ziet er ook zo lekker uit. Die kinderen van jou hebben veel geluk.
    Proficiat !
    Die biscuittaart... om de vingers ervan af te likken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan ... en ziet er ook heel erg njammie uit. Ik laat me ook vaak inspireren door Pinterest om een feestje aan te kleden.

    BeantwoordenVerwijderen