zondag 18 september 2016

Brother en sister PJ's

Voor onze vakantie vorige maand in la bella Italia wou ik voor Oudste en Jongste voor elk van hen een superlichte en comfortabele zomerpyjama meenemen in onze valies.

Een goed idee vond ik, maar het uitzoeken verliep iets minder vlot: ofwel stond het model of de kleur mij niet aan, ofwel hadden ze de juiste maat niet meer in voorraad, ofwel was de stof niet licht genoeg.

Uiteindelijk vond ik voor Oudste toch online (bij La Redoute) een heel leuk shortje en per toeval kwam ik in mijn stoffenvoorraad het perfecte lapje stof tegen om zelf een short voor Jongste te naaien: een fris en superlicht lichtblauw gestreept katoentje.

Ik kocht bij Hema nog 2 effen witte t-shirts en flockte er 'brother' en 'sister' op.

Ik maakte dankbaar gebruik van "the golden hour" (klik) en maakte een prachtige fotoreeks van hen beiden en toon jullie hier graag een kleine selectie van.

Geniet ervan!

 
 
 
 
 
 
 




                                                                     Lieve groet,

                                                                       Victorine


1 opmerking: