zondag 11 oktober 2015

schoolnaaisels

Sinds begin september hebben wij 2 middelbare-schoolgangers in huis.

Ik bestelde dus begin juli netjes alle boeken van 2 boekenlijsten (en viel bijna achterover van het bedrag, maar dit terzijde) en sloeg een voorraadje cursusblokken, ringmappen en fluostiften in.

Ik dacht dus dat daarmee de kous af was...tot ze beiden met het vriendelijk verzoek kwamen om een pennenzakje te maken.

Na een zoektocht (met veel getwijfel) naar het juiste stofje, zette ik mij achter mijn naaimachine. Resultaat: 2 etui's (gemaakt volgens deze handleiding) om een personal touch in hun rugzak mee te hebben naar hun nieuwe schoool.






Lieve groet,


Victorine









7 opmerkingen:

  1. Ze zijn allebei mooi, maar dat streepjesexemplaar doet mijn hart sneller slaan, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ziet er prachtig uit. Hopelijk gaan ze er spaarzaam mee om ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hoor, het 1ste trimester is ondertussen bijna gepasseerd en ze zien er beiden nog behoorlijk deftig uit (misschien chance dat ik een donkere stof koos :) )

      Verwijderen