donderdag 25 juni 2015

Eerste Hulp Bij Onderwijs

Zoonlief studeert dit jaar af. Nee, nee, nog niet voor 'echt' met een diploma enal (thank God dat het nog niet zover is), maar wel van het lager onderwijs.

Meestal maak ik dan op het einde van het schooljaar een bedankje voor de juf (zoals vorig jaar) of meester.

Dit jaar had onze Lucas een meester en had ik eigenlijk geen inspiratie om iets voor hem te maken.

Ik besloot het dan maar anders aan te pakken en iets te maken voor ALLE leerkrachten. Ik kocht een houten kistje en maakte er een EHBO (Eerste Hulp Bij Onderwijs) doos van.

We vulden de doos met vanalles: pleisters (voor alle pijntjes), zakdoeken (voor alle verdrietjes), een balpen (om alle mooie momenten te noteren), tippex (om steeds met een schone lei te beginnen), kauwgom (voor een frisse blik) en chocolade (omdat chocolade nu eenmaal altijd een goed idee is!).

het kaartje liet ik maken bij Tadaaz
 


 
Gisteren zetten we de doos 's morgens vroeg stiekem op tafel in het 'koffiekotje' van de leerkrachten en te horen aan de reacties viel de verrassing wel in de smaak bij de juffen en meesters!





                                                                        Lieve groet,

                                                                         Victorine

4 opmerkingen: