dinsdag 26 mei 2015

Kampen-bouwen-plezier voor 3 stoere broertjes!

Staf deed enkele weken geleden zijn eerste communie en wij waren uitgenodigd op zijn feestje!

Sofie van Elisanna bracht me een hele tijd geleden op het idee om een kamp-kit als kadootje voor Staf te maken.

Staf woont namelijk samen met zijn mama, papa en 2 stoere broers op 'den buiten' waar ze een zee van ruimte hebben om kampen te bouwen.

Ik nam 2 grote lappen stof waarvan ik snel de hoekjes om naaide en er een touwtje door reeg (lijkt me handig om de doeken met behulp van een zuignap ergens aan te hangen).

Samen met het nodige kampmateriaal stopte ik de lappen stof in een gepersonaliseerde opbergzak die uit een stevige canvas gemaakt werd (want kampspullen moeten nu éénmaal tegen een duwtje kunnen, nietwaar?).

Veel kampen-bouw-plezier met je broers Staf!!




de omgestikte hoekjes van de kampdoeken


 
 
Lieve groet,
 
Victorine


























5 opmerkingen:

  1. Super! Daar zou mijn zoon ook content mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en heel origineel

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een keitof zelfgemaakt cadeau voor een stoere eerste communicant !
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Origineel zeg! Misschien een ideetje voor mijn zoon, die heeft 2 kampen deze zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk gedaan! Dat ga ik pinnen. Kan handig zijn met die zonen hier in huis!

    BeantwoordenVerwijderen