woensdag 6 mei 2015

Bericht van het thuisfront

Ik vertelde hier al dat zoonlief op klasuitstap ging. Op de info-avond enkele weken geleden, gaf de meester de tip om eens een kort briefje te schrijven naar ons kind tijdens hun verblijf.

Ik herinnerde me dat ik tijdens mijn internaat-carrière steeds heel erg uitkeek naar een brief van het thuisfront en besloot dus om zoonlief te verrassen.

Dankzij een patroontje van Sofie van Elisanna kwam ik op het idee om zelf onze enveloppen te maken (in een fel kleurtje, zodat hij ze snel opmerkt tussen de vele brieven)  en schreven we heerlijk ouderwets een lieve brief of een leuk kaartje naar onze jongen!


het felgekleurde papier vond ik bij Hema


vooraan kleefde ik een wit etiket om het adres duidelijk te kunnen noteren





                                                                         Lieve groet,

                                                                          Victorine

2 opmerkingen: