woensdag 7 januari 2015

Verjaardagskadootje

Nu het nieuwe jaar gestart is en we het feestgedruis wat achter ons gelaten hebben, neem ik hier in blogland met veel plezier de draad weer op en toon ik graag het handmade gedeelte van onze kerstpresentjes.

Ik had mij enkele maanden geleden al voorgenomen om voor iedereen een kadomandje samen te stellen met met zorg en liefde uitgekozen geschenkjes, maar ook met minstens 1 zelf genaaid pakje. Maar binnenkort meer daarover!

Deze keer toon ik jullie een snel-klaar-projectje om mee te geven met zoonlief naar een verjaardagsfeestje. Het moest snel gaan, want de uitnodiging kwam maar enkele dagen voor het feestje.

Ik koos voor het 40-minuten-ritstasje, omdat dit patroontje me hier goed bevallen was. Ik gebruikte aan de voorzijde van het tasje een stuk effen rode stof, zodat de naam van de jarige mooi tot z'n recht zou komen.

Samen met het kadootje en het gepersonaliseerd ritstasje kon zoonlief vertrekken naar het schaats-verjaardagsfeestje!



 
 
Lieve groet,
 
Victorine


1 opmerking: