dinsdag 13 januari 2015

kerstboompakjes #part2

Ikzelf kreeg als opdracht om te zorgen voor een kerstboompakje voor manlief!

Stiekem was ik hier echt wel heel blij mee. Niet alleen omdat hij de meest geweldige man is én omdat hij steeds al mijn zotte ideeën met de glimlach onthaalt én omdat hij mijn steun en toeverlaat is én omdat hij bovendien de allerbeste papa voor onze kroost is (en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan), maar ook wel omdat ik nu een excuus had om voor hem iets te naaien.

Na een lange zoektocht kwam ik op het idee om een "koffie-beker-jasje" te naaien. Voor zijn werk is hij namelijk vaak onderweg en op lange werkdagen stopt hij soms bij een wegrestaurant voor een koffietje. Omdat hij geen tijd wil verliezen, neemt hij de warme-koffie-in-het-kartonnen-bekertje mee in de auto. Vanaf nu zal hij dus geen last meer hebben van kartonnen-bekertjes-die-te-warm-hebben!

Omdat het altijd handig is om pasgeld bij de hand te hebben voor die vele koffie's, maakte ik volgens deze handleiding nog een klein geldbeugeltje, waarmee zijn kadomandje compleet was!










 
 
 
Lieve groet,
 
Victorine
 
 
 



7 opmerkingen:

  1. Mo zo tof!! Ik maakte ook ooit eens die piramidetasjes voor cadeau, echt handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk..welk mooi mannelijk stofje is dit ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het buitenstofje is een fijne, zachte wol en het binnenste stofje (grijs gestreept) is een katoentje (kocht ik ooit eens op een stoffenspektakel)

      Verwijderen
  3. Echtbreken een tof mannenkadomandje ! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Victorine, me gustó, son muy prácticos!

    BeantwoordenVerwijderen