zondag 7 september 2014

11 jaar - part II

Na het trakteren op school eind juni (zie vorig blogbericht) was het dan in augustus tijd voor het echte werk!

Naar goeie gewoonte genoot ik evenveel van de voorbereidingen als van de feestjes zelf!

Voor het feestje met de familie haalde ik mijn kalligrafie-skills boven om de bloemenvaasjes van een gepaste decoratie te voorzien en naaide ik nog maar eens een vlaggetjeslijn. Terwijl we aan het wachten waren op de gasten, flockte ik nog een t-shirtje.

zal toch dringend weer meer kalligrafie moeten oefenen denk ik


wat is die cameo toch een zalige machien!

zijn favoriete taart kon niet ontbreken



Voor het feestje met de klasvriendjes kozen we voor een heuse pool-party! Ik stemde de uitnodiging en de decoratie helemaal af op het thema (lang leve google!).

Voor de uitnodiging maakte ik voor 1 keer geen gebruik van een klassiek kaartje, maar kocht ik strandballen waar we met een stift alle gegevens opschreven. We plooiden de strandbal weer netjes dicht en verstopten ze in een grote envelop.





Voor het feestje zelf trokken we - na de vele 'oh's' en 'ah's' bij het openen van alle kadootjes - met een bende enthousiaste jongens (ja, zoonlief is blijkbaar op een leeftijd gekomen dat hij liever geen meisjes meer wou uitnodigen...) naar het plaatselijk zwembad.

Na enkele uurtjes waterpret verraste ik hen nadien met wat lekkers: bij het aanschouwen van de 'pool-party-styling' van de zoetigheidjes-tafel waren ze zowaar eventjes stil (enkele seconden maar jammer genoeg..) voor ik hen 'waauuw' en 'coool' hoorden roepen. Als afsluiter konden ze dus hun buikje rond eten en gingen ze moe en voldaan terug naar huis.

En ik?.... Ik genoot weeral met volle teugen van alle blije, enthousiaste gezichtjes en een welgemeende dank-je-wel van zoonlief!















met stevig gekleurd papier maakten we popcorn-puntzakjes 



Lieve groet,
Victorine








1 opmerking:

  1. Wauw, heel origineel! Goed om te onthouden voor wanneer onze Lukas :) binnen 8 jaar 11 wordt!

    BeantwoordenVerwijderen