donderdag 20 juli 2017

Maak eens een slinger van bloemen






Vorig jaar gaven we voor de verjaardag van onze kinderen aan het begin van de zomervakantie een duofeestje en daar liet ik me helemaal gaan met de sweet table (klik hier voor de beelden hiervan).

Dit jaar had ik het idee opgevat om iets te doen met slingers, maar deze keer niet zelfgenaaid of geknipt, maar wel een slinger van bloemen.

Ik pinde enkele 'floral garlands' en besloot er mijn eigen versie van de maken:

- ik stofte een oud metalen rekje af
- ik nam een lang stuk stevig ijzerdraad
- ik omwikkelde dit stuk ijzerdraad met heel veel kleine toefjes groen (die ik aan de ijzerdraad   vastmaakte met een klein stukje fijn bloembindersdraad)
- ik maakte deze groene slinger vast aan de bovenkant van het rekje (opnieuw met ijzerdraad)
- net voor het feestje werkte ik de slinger af door er verse bloemetjes tussen de toefjes groen te steken

Nog wat ballonnen, wit lint en massa's zoet en ons feestje kon beginnen!




Lieve groet,

Victorine

1 opmerking: