woensdag 31 augustus 2016

My summer in pictures

Terug van weggeweest hier op de blog...

Deze keer met weinig woorden, maar met een selectie van foto's die voor mij ongetwijfeld mijn zomer kleur gegeven hebben.

Vanaf morgen vliegen wij er hier allemaal weer in met werk en school, maar ik weet nu al dat ik de komende maanden meer dan eens door mijn foto-herinneringen zal scrollen!

Mijn 'summer in pictures' dus!

om onze huwelijksverjaardag in stijl te vieren, trakteerden we onszelf op een weekendje weg met een overnachting in een heerlijk hotel
 
kunstenfestival te Watou...zo spijtig dat dit de laatste editie was..
 
beachlife!
 
duo-verjaardagsfeestje voor onze kinderen (met een sweet table waar ik later wel eens meer over vertel)
 
op een zonovergoten namiddag samen framboosjes en vlierbessen gaan plukken in een zelfpluktuin
 
@Cap Gris Nez: het strand bijna helemaal voor ons alleen op een hoogzomerdag
 
het absolute hoogtepunt van mijn zomer: roadtripping door Italiƫ!!
 
 
 
Lieve groet,
 
Victorine
 
 

3 opmerkingen: