zondag 12 april 2015

instagram

Instagram...wat een fantastische ontdekking!

Voor zover ik mij kan herinneren, ben ik altijd al fan geweest om mooie beelden die op mijn netvlies passeren ook zoveel mogelijk vast te leggen met mijne kodak. Ik beschouw die foto's dan zo'n beetje als de externe harde schijf van mijn geheugen - altijd handig als je 't mij vraagt (en dat ik heeeeel veeeel foto's heb verzameld kan je hier lezen).

In deze moderne tijden van digitale spiegelreflexcamera's, tablets en smartphones is dit alleen maar makkelijker geworden.

Daarnaast hou ik ook van: veel beeld, weinig klank. Daarom leek het mij ergens eind vorig jaar ideaal om eens dat hele instagram-gebeuren uit te proberen...en ik moet zeggen: het bevalt mij wel! Als je mij graag wil volgen, klik hier.

 
Lieve groet,
 
Victorine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten