vrijdag 17 juni 2016

Photo diary #week24

De zomervakantie komt nu met rasse schreden dichterbij en daar ben ik eerlijk gezegd niet rouwig om! Nog een weekje doorbijten en de examens van onze kinderen zijn voorbij. Deze week had ik dus mijn handen vol met het aanmoedigen van onze studenten en af en toe wat lekkers voor hen te voorzien.

Wat ik nog meer deed, toon ik jullie graag in de photo diary!

Deze week...

....vierden we op zondag vaderdag. Omdat het gezegde 'de liefde van de man gaat door de maag' bij ons wel van toepassing is, zorgde ik dus met plezier voor een dag vol lekkers.




....begonnen we aan het snoeiwerk van onze meterslange en -hoge hagen. Ieder jaar opnieuw een intensief werkje, maar best wel leuk om dit samen te doen en het is eens iets anders dan samen op restaurant gaan :) :)


...kwamen ze langs om de smeedijzeren deurtjes van mijn keukenkast op te meten. Wachttijd: iets meer dan 6 maanden. Chance dat geduld een schone deugd is!


...heb ik veel gewerkt: zowel voor mijn dagdagelijkse job, als in mijn huishouden als voor Histoires de Bonheur. Ik probeerde daarom mijn lijf in balans te houden door extra te sporten: ik volgde een pittige yogales (merci Heidi!!), ik deed 's morgens vroeg wat BBB-oefeningen en ik liep ettelijke kilometers tijdens vrije middagpauzes. Dat heeft blijkbaar geloond, want ik had energie voor 10 deze week (al had ik tijdens het lopen wel weer last van mijn knie...hopelijk was dit geen voorbode van een loopblessure die weer de kop wil opsteken..).
mijn favoriete looproute


...kwamen onze kinderen thuis met hun creaties uit de les plastische opvoeding. Prachtige maaksels toverden ze te voorschijn die absoluut een plekje in onze living verdienen!


...fleurde ik het bureau van Oudste op om haar wat aan te moedigen voor haar examens. Verse bloemen en een quote zijn altijd een goed idee en tot nu toe verliepen die examens prima, dus zet ik volgende week met plezier een vers boeketje!
zalig, zo'n lightbox!


...haalde ik gisterenavond bij een aardbeienkweker in de buurt 8 kg aardbeien. Ik stockeerde die netjes in de diepvries om er in de herfst en de winter heerlijke confituur van te maken. Mijn receptje voor suikerarme confituur is nog altijd een succes en kan je hier (klik) nog eens nalezen.
en overmorgen ga ik nog eens 8 kg gaan halen! #topprodukt



Een fijn weekend aan allen en tot volgende week!



                                                                     Lieve groet,

                                                                      Victorine

4 opmerkingen:

  1. Oh, ik herken de Ieperse kaai? Cool :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, altijd leuk om de creaties van de kinderen een plaatsje te kunnen geven in huis! Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe tekeningen,mooie foto's,mmm lekkere aardbeien,bezige bij!!

    BeantwoordenVerwijderen