woensdag 30 augustus 2017

Ons 'take me anywhere' tasje



Vorig jaar deden wij een roadtrip door Italië en omdat dit ons bijzonder goed bevallen is, planden we dit jaar opnieuw een 'toertje' door ons geliefde vakantieland.

Omdat we dit jaar iets langer en iets verder gingen dan vorige zomer, moesten we dus ook wat meer logement boeken.

Als pietje precies heb ik graag de zaken netjes op orde en dus ook alle boekingsformulieren dicht bij de hand (handig om geen half uur naar een adres te moeten zoeken).

Ik maakte daarom een 'take me anywhere' tasje: perfect op maat voor alle boekingsformulieren én met wat plaats voor een reisgids. Ik gebruikte de tutorial van japanesesewingbooks (klik hier) en dankzij de duidelijke stap-voor-stap foto's naaide ik dit dubbele ritstasje in een uurtje in elkaar.

Ondertussen is onze zalige roadtrip door Italië alweer voorbij. We ontdekten pareltjes van hotels en vakantiehuizen, we genoten van la dolce vita én er was deze keer geen gesukkel met de zoektocht naar het adres van onze volgende bestemming.

Het tasje ligt ondertussen weer proper gewassen klaar....voor ons volgende tripje!



Lieve groet,

Els

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel mooi ! ik ben een beginnende naaister en dacht ' ik ga dat ook maken ', maar kon aan die uitleg niet goed aan uit.
    Bravo om dit in één uur te hebben gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De uitleg moest ik inderdaad ook 2 keer goed lezen, hoor :) Maar er staat ook een link naar een filmpje, misschien kan dat je wel helpen! Liefs, Els

      Verwijderen