woensdag 14 december 2016

Winnaar give away

foto made by Ellemieke (klik)

Op de valreep (we zijn nog net woensdag :) ) maak ik nog graag de winnaar van de bon van 25 € van Smartphoto bekend.

Het was helemaal niet evident om een winnaar te kiezen, want blijkbaar liep er iets mis met de mogelijkheid om een reactie onder de blogpost achter te laten. Ik kreeg heel wat mailtjes en berichtjes via Facebook dat mensen graag hun kans zouden wagen, maar steeds een foutmelding kregen bij het posten van hun reactie...

Helemaal niet leuk natuurlijk, maar tot nu toe heb ik nog niet kunnen achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn (als iemand een idee zou hebben => graag een mailtje naar laviedevictorine@gmail.com...mijn eeuwige dankbaarheid gegarandeerd!).

Enfin, het plan om alle namen in een potje te gooien en door een onschuldige hand een briefje te laten trekken, gooide ik overboord (want welke namen moest ik begot laten meetellen??) en ik besloot om gewoon mijn hart te volgen.

Ik koos ervoor om de waardebon te schenken aan Elke van de blog Made by Ellemieke.


Ik volg Elke al een hele tijd en had het geluk om haar al even persoonlijk te ontmoeten. Elke verloor onlangs haar mama en heeft kort voor haar overlijden nog een mooie fotoreeks van haar gemaakt.

Toen ik daarnet nog even haar reactie op mijn facebook-pagina las, was het voor mij klaar en duidelijk dat Elke dit kadootje nu absoluut verdiend!

Lieve Elke, ik hoop dat je in deze moeilijke tijden troost kan vinden in mooie en warme herinneringen aan je mama en dat ik je met dit vroege kerst-kadootje misschien een klein geluksmomentje heb kunnen bezorgen.

Lieve groet,

Els



4 opmerkingen: