zondag 11 december 2016

Centjes in een doosje + win-actie!

Sinds een goeie 2 jaar ben ik meter van een schattig klein ventje Seppe. Sinds zijn geboorte geef ik hem met de start van het nieuwe jaar een centje voor zijn spaarpot.

Omdat hij binnen enkele maanden zijn schoolcarrière zal starten, leek het me gepast om zijn nieuwjaarscentjes deze keer te verpakken in zijn allereerste boterhammendoosje.

Het plan was eerst om een doosje met behulp van mijn cameo te personaliseren met zijn naam, maar dankzij Smartphoto kwam ik op het idee om een brooddoos met zijn foto te laten maken. Op die manier zal Seppe veel sneller zijn eigen doosje herkennen en moeten we hem op 2,5 jaar zijn naam nog niet leren lezen :) .
 
 
 
 

En ik heb goed nieuws, want ik begin alvast met het uitdelen van kadootjes!

Ik mag vandaag namelijk een

waardebon van Smartphoto van 25 € weggeven!


Wat moet je hiervoor doen?


1) Like de facebook-pagina van  'La vie de Victorine' (klik daarvoor hier)
2) Neem een kijkje op de site van Smartphoto (klik) en
3) laat me in een reactie hieronder weten wat jouw favoriete Smartphoto-product is.


Deelnemen kan tot dinsdagavond 23 u. Op woensdag maak ik de winnaar bekend :)





8 opmerkingen:

  1. Voor zoiets wagen we graag een kansje...de fotoboeken zijn heel tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kinderboeken over namen echt fantastisch. Al meerder keren als kraamcadeau gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw, die koekjestrommels steken mijn ogen uit! Ideaal als geschenk voor meter en peter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe geschenken op deze site! De brooddoosjes zijn idd tof, net zoals de schortjes, puzzels ....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn favoriete producten zijn al jaar en dag de 52 en 100 collection: 52 of 100 foto's die in een handig klein albumpje worden afgedrukt, zonder veel werk. Wij hebben er massa's in huis: elk kind krijgt er één na zijn verjaardag (van de festiviteiten dus), ik maak er van een weekendje weg, een dagje Pairi Daiza, verbouwingen, ik geef ze cadeau voor verjaardagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super!! Ik ga zeker kalenders maken voor de oma's! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps, mijn berichtje is precies verdwenen! Ik vind de magische mokken heel leuk voor de kindjes! Deze ga ik zeker kopen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof idee! Ik kan echt niet kiezen: de blikken koekendozen, kalenders, tassen, magneetjes,.... Er is zoveel leuks!!

    BeantwoordenVerwijderen