zondag 9 april 2017

Photo diary #week14

Zondagavond, mij gezellig in de zetel genesteld en ik voel een goestingske opkomen om te bloggen.

Ik bedacht me net dat ik vrijdag de photo diary nog niet gepost heb en dus maak ik daar nu graag even tijd voor.

Week 14 was nogal een bewogen week:

- onze jongste was een weekje op ski-reis en het was wel eventjes wennen voor mij dat ons gezin niet compleet was (maar van zijn enthousiaste verhalen achteraf heb ik dubbel en dik genoten :) )
- op werkvlak verliepen de dagen allesbehalve van een leien dakje en mijn keelpijn waar ik al weken last van heb, bleef mij maar parten spelen
- maar gelukkig kon ik de week afsluiten met een girls-only-tripje in ons geliefde Parijs om de batterijtjes weer op te laden!

In plaats van de klassieke photo diary toon ik jullie graag mijn favoriete beeldjes van onze mini-vakantie.

Mooie herinneringen aan heerlijke dagen met ons meisje!










ons hotelletje

Place des Vosges


Lieve groet,

Victorine












Geen opmerkingen:

Een reactie posten