maandag 8 april 2019

Clementine uit 'Mijn tas 2' gaat op reis naar....New York!

Last-minute naaiprojectjes: ik heb al honderden keren met mezelf afgesproken dat ik dit mezelf niet meer zou aandoen, maar vorige week ben ik er toch weer in geslaagd.

Kleine meisjes worden groot en onze oudste vertrok vorige week donderdag op citytrip naar New York. Dat vroeg natuurlijk om een uitbreiding van haar reis-tasjes-collectie :) (neem hier een kijkje naar haar Rome-sjakos of hier & hier naar haar skireis-spulletjes).

Uiteraard had ik al maanden geleden het plan bedacht om een nieuw ritstasje voor haar te naaien, maar zoals vaak begon ik daar pas enkele dagen vooraf aan...

Ik koos voor de Clementine II uit het boek Mijn tas 2 van Elisanna en Fynn. Een ruim, leuk tasje die behoorlijk snel in elkaar zit. Ik hield het simpel met een lapje oudroze stof, een witte rits en werkte het af met een klein wit strikje.

Mama blij dat ze nog eens tijd kon maken om aan haar naaimachine te zitten en meisje blij met een nieuwe aanwinst in haar tasjes-collectie :) !
beetje overbelicht, maar helemaal gek op die schaduw van de bloemetjes op het tasje



Lieve groet,

Els


1 opmerking:

  1. De snelste en eenvoudigste manier om je ex-minnaar, vrouw of echtgenoot binnen 12 uur zonder enige vertraging terug te krijgen. Ze houden van je en koesteren je Dr. Sacre, hij is een geweldige betoveraar hij bracht mijn ex-minnaar terug die het uitmaakte met mij 8 maanden geleden, nu houden we meer van elkaar en koesteren we elkaar meer dan wat ook ter wereld neem contact op met Dr Sacre op e-mailadres sacretempleofpower@gmail.com of WhatsApp of bel hem +2349076034359 voor hulp als je je geliefde mist

    Andrea Martin

    BeantwoordenVerwijderen