vrijdag 3 april 2015

Klaar om te vertrekken naar de sneeuw!

Dochterlief vertrekt morgen op ski-reis.


De rit naar de sneeuw gebeurt met de bus en 's nachts. Omdat ik mij heel goed kan voorstellen dat er tijdens die nachtelijke busrit van slapen niet veel in huis zal komen, maakte ik voor haar een tas zodat ze haar lievelingsspulletjes dicht bij zich heeft tijdens de lange rit.


Het model van de tas is hetzelfde als de 1ste ballettas die ik voor haar maakte (die werd ondertussen vervangen door dit nieuw exemplaar): eigenlijk is het een groot uitgevallen ritstas (gemaakt volgens deze handleiding) waar ik draagriemen en een voorvakje aan toegevoegd heb.

Ik gebruikte weeral een fris veritas-stofje en het voorvakje werkte ik af met een restje gouden paspel.


 



 
 
Lieve groet,
 
Victorine
 

4 opmerkingen:

  1. Wat heeft jouw dochter toch geluk met zo'n handige mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tas!
    Die gouden paspel maakt het helemaal af.

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tas. Dochterlief zal er tijdens haar skireis veel plezier aan hebben beleefd denk ik

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen