zondag 28 december 2014

Less is more

Creatie nummer 5 uit het boek 'mijn tas' (na de Rosalie, Wiske, Alice en de Juliette) is een feit!

Deze keer heb ik gekozen voor de Tilly: een eenvoudig ontwerp, maar ik heb wel extra lang nagedacht over mijn stoffenkeuze. Deze Tilly is namelijk bestemd voor een goede vriendin die ook nog eens een heel goeie smaak heeft. Na 1000-en-1 stoffencombinaties uitgeprobeerd te hebben, bedacht ik me dat 'less' vaak 'more' is en koos ik voor een stofje van Robert Kaufman: effen zwart met gouden stipjes  (na een lange zoektocht vond ik het stofje bij koekepeertje)! Ideaal voor een madam met stijl als je het mij vraagt!

Het was een behoorlijk pittig jaar voor mijn vriendin en ze kreeg heel wat te dragen op haar schouders. Ze is een ongelofelijk sterke vrouw, een fantastische mama voor haar 3 jongens en bovenal een vriendin zoals je er geen 10 van vindt. We zien elkaar niet zo heel erg vaak (gegarandeerd extra lange koffiekletskes als we een gaatje tijd vinden om bij te praten), maar het voelt steeds weer aan alsof we elkaars gedachten kunnen lezen.

Daarom wou ik haar net voor eindjaar verrassen met een kadootje en voor haar iets maken. Vaak is mijn hand-made kadootje een klein beetje mijn manier om te tonen hoeveel ik die persoon apprecieer en om te laten weten dat ik er steeds ben voor haar.

 
 



Ik stak er nog een notaboekje van Dille en Kamille bij waar ik enkele van mijn favoriete quotes in verzamelde (en met nog genoeg plaats om haar favoriete in te schrijven) en stuurde het pakje per post naar haar toe (ik vind dat een pakje krijgen per post de verrassingsfactor nog net iets groter maakt).

 
 
 
 

 En net op de dag dat ik het pakje op de post gedaan had, verraste mijn vriendin mij op haar beurt met een prachtig bloemetje die mijn kersttafel helemaal af maakte! Als dat geen toeval is..
 
 
 
Lieve groet,
 
Victorine
 
 
 

 

 

 
 



2 opmerkingen: